martes, 30 de abril de 2024

PROYECTO TERCER TRIMESTRE: MITOLOGÍA DE CANTABRIA.



               

Nel el Vieju

Soi Nel el vieju un corzu de mu güena suerti
Es ciertu que no es casualidá a los mis años
Enos montis de Ucieda esta´l mi jogar
Augua n'abondu, hojas tiernas al amanecer y al escurecer

Una mañana mu trempanu oilos allegar
Eran cazaoris que supían que yo estaba aquí
Es arrargau el movéis u jacer ruíu
Los sus perros ufatían mu cerca de mí, mu cerca de mí

Cuandi güelvin tolos años pa jacer sofrir
No entiendo que matar sea la su distraición
Los temblíos de la tierra colas sus pisas
Barruntaban qu ´angu tristi diba soceder, diba soceder

Cuerri, cuerri Nel el vieju pola tu vida
Los perdigonis pasan por encima tuyu
Las cajigas y las jayas sospiran por ti
Cuerri, cuerri Nel el vieju pola tu vida, pola tu vida


Quiciás quedrán desecami pa que sea enmortal
Colgando la mi cabeza de la paré d'un bar
Tol tardíu yl´iviernu podréis respirar el nuestru mieu
Porque ya veno'l tiempu'l terror, el tiempu'l terror

A la mijor m´enquivoco y no vien por mí
Salvandomi cumu otras vecis ya pasó
Las pantasmas los mis hermanos muertos por ellos
Dijerinmi que tuvía qu´escapar d´aquí, qu´escapar d´aquí









No hay comentarios:

Publicar un comentario

Copyright 2009 Tusdivercosas 2º. All rights reserved.